Координатор курсу:
Вікторія Макарова
д. е. н., професор, професор кафедри маркетингу та логістики
Мета загальної короткострокової програми – забезпечити набуття теоретичних та практичних навичок впровадження складових маркетингової стратегії для просування товарів інтернет-магазину.
Форма навчання – змішана (дистанційна та очна)
Термін навчання – 3 місяці.
Структура програми (перелік тем):
Тема 1. Людина як бренд. СамоPR. Складові професійного резюме та просування себе як бренду.
Тема 2. Сучасні засоби презентації з використанням різних платформ.
Тема 3. Онлайн інструменти комунікацій: блоги, сайти, онлайн медіа, соціальні мережі.
Тема 4. Соціальні мережі та специфіка їх використання. Facebook, Instagram, TikTok тощо.
Тема 5. Створення Інтернет-магазину з нуля.
Тема 6. Структура комунікаційної стратегії та піар плану.
Тема 7. Інструменти для успішної співпраці зі ЗМІ.
Тема 8. Основи фрілансу.